محمد آرمينمحمد آرمين، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

گلهای زندگی ما

قند عسل حرف گوش کن مامان...

1390/2/28 21:56
نویسنده : مامان الی
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

عزیز دل مامان هر روز که میگذره و تو بزرگتر میشی شیطون تر و البته شیرین تر میشی حرفای جدید و شیرین کاری های تازه وبیشتر و بیشتر خودتو تو دل من و بابایی جا می کنی ...

niniweblog.com

هر روز قدت بلندتر میشه و بیشتر می تونی شیطنت کنی و من هی باید وسایل خطر ناک و ممنوعه رو به جاهای بلندتر منتقل کنم قربون قد و بالات بشم مامانی...

niniweblog.com

چند روز پیش برده بودمت پارک و واست آبمیوه خریده بودم . وقتی آبمیوت تموم شد پاکتش و انداختی رو زمین. من بهت گفتم پسرم این آشغاله و باید بندازیش تو سطل زباله بعد بغلت کردم تا خودت این کارو بکنی... از اون روز به بعد اگه آبمیوه یا کیک و بیسکوییتت تموم بشه سریع میری سراغ سطل زباله و خودت میندازیش...

niniweblog.com

چند روزه که یاد گرفتی با لگو هات بازی کنی و خودت باهاشون برج میسازی موقع بازی کردن همچین با دقت و تمرکز این کار و انجام میدی و ژست مهندسی می گیری که دلم می خواد بخورمت جیگررررر مامان.... یه بار بهت گفتم عزیز دلم و قتی بازیت تموم شد لگوهاتو جمع کن بزار تو سطلش و بزار تو کمدت و از اون روز به بعد همیشه این کارو انجام می دی ... واااااااای پسر گلم  نمی دونی چقد لذت میبرم وقتی می بینم بعد از بازی با دقت تموم لگوهارو جمع کردی ودرست سر جاش گذاشتی هر کی ندونه فکر میکنه این کار یه آدم بزرگه که با این دقت انجام شده...

اینم اولین برجی که ساختی...



niniweblog.com

اگه کسی که عینک می زنه بخواد بخوابه ولی عینکشو برنداشته باشه سریع میگی عنک و میری عینکشو برمیداری... همیشه حواست به همه چیز هست و چیزایی که یاد گرفتی رو با دقت انجام میدی...

عاشق نی نی ها هستی و هرجا یک بچه ببینی که حتی از خودت هم بزرگتر باشه میگی نی نی و میدوی سمتش حتی اگه 10 12 ساله باشه بازم واسه تو فرقی نداره بهش میگی نی نی در کل روابط عمومی خوبی داری و خیلی زود با بقیه دوست میشی و خیلی خیلی کم پیش میاد که غریبی کنی...قربونت برم عسلم که از الان اجتماعی هستی..                                niniweblog.com

niniweblog.com

خدایا خیلی خوشحالم که پسر کوچولوم داره روز به روز بزرگتر و فهمیده تر میشه... خدایا هر چی شکرت کنم بازم کمه...

niniweblog.com
و در پایان یه عکس از قند عسلم در طبیعت اردیبهشت ماه....


niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

لیلا مامان کیان
29 اردیبهشت 90 11:13
سلامممممممممممممم
وای چقدر سیوشرت قرمز بهش میاد
در ضمن منم یک قالیچه مثل شما دارم


همه عکسای وبلاگش عالی بود
راستی اینو باید اول می گفتم
که وبلاگ مبارک باشه


مررررررسی عزیزم ممنون که سرزدی...بوووووووووس




لیلا مامان کیان
29 اردیبهشت 90 11:27
راستی پیش ما هم بیااااااا بوسسسسسسسسسسس
مامان فرنام
31 اردیبهشت 90 16:06
سلام مرسی اومدی پیشم ببخش دیر اومدم اشتراک اینترنتم تموم شده بود بازم بیا پیشم (چه برج خوشگلی ساختی آقا آرمین )
بای


مرسی خاله جوووووووون...

مامان غزل
2 خرداد 90 18:43
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك


ممنونم عزیزم خیلی خوشحالم کردی منم این روز بزرگ رو به شما مامان مهربون تبریک میگم...

سارا
3 خرداد 90 15:25
سلام عزیزم
ممنونم که به من سر زدی
روزت مبارککککککککککککککک
با اجازه لینکت می کنم



ممنونم خانومی مرسی که سرزدی بوووووووس

مامان فرشته
3 خرداد 90 16:52
سلامممممممممم عزیزم خوبی ؟
ای جانم قربونشششششش برم من چه پسمل خوش تیپ و خوشگلی
گلم روزت مبارک باشه
امیدوارم بهترین لحظات رو کنار هم داشته باشید
چرا نگفتی من اینجا لینکم
منم شما رو با افتخار لینک می کنم و یه دنیا ممنونم بوسسسسسسسسسسسس

مرسی عزیزم خوشحالم کردی خانومی بووووووووس

تینا
3 خرداد 90 20:57
سلام خوبید روزتون مبارک ممنون اومدید پیشم اگه افتخار بدین دوست دارم لینکتون کنم و شما را ابجی صدا بزنم اگه قابل بدونید
و اگه دوست داشته باشید بشم خاله ارمین جون اگه افتخار بدین خاله ای صداش بزنم ممنون منتظر جوابتون هستم

تینای مهربونم شما لطف دارید باعث افتخاره هم من و هم آرمین خیلی خیلی خوشحال می شیم آبجی گلممممم بوووووس...

مامانی شیما وحدیث
3 خرداد 90 22:02
سبدی هست دراندیشه من که پرازگل بدهم هدیه به تو /

غافل از آنکه تو خود ناب تری /

یک جهان گل بخورد غبطه به تو /
عزیزم روزت مبارک


ممنونم عزیزم بوووووووس

سیما
4 خرداد 90 11:58
روزت مبارک
واسه این گل پسر


مرررررررسی خاله سیما بووووووس...

رعنا
4 خرداد 90 19:50
ممنون.چه متن قشنگی.و چه عکسای قشنگی...


مرسی عزیزم...ممنون که سر زدی

mamane amir ali
5 خرداد 90 11:42
salam.naziiii.zood bozorg misheh .mesle bargho bad.beboosesh

مرسی خاله جون بوووووووس

مامان عسل و آریا
5 خرداد 90 13:14
سلام چه پسر نازی.خدا حفظش کنه.بوووووس


ممنونم لطف داری بووووس...

مامان فرشته
18 خرداد 90 4:03
سلام گلم خوبین ؟
کجایی چرا آپ نمی کنی ؟


مرسی عزیزم خوبم خیلی سرم شلوغ شده... حق با شماست کم کاری کردم... ممنونم عزیز دلم که سرزدی...بووووووس