محمد آرمينمحمد آرمين، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

گلهای زندگی ما

گل نازم 21 ماهگیت مبارررررررک...

1390/1/23 11:25
نویسنده : مامان الی
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

چقد زود گذشت انگار همین دیروز بود که خدا تو فرشته ی نازو مهربونو به ما هدیه داد...

خدایا نمی دونم چطور باید شکر این نعمت بزرگ و این موهبت الهی رو به جا بیارم ولی اینو می دونم که دست و زبانم قاصر است....

آرمین عزیز تر از جانم فقط می خوام اینو بدونی که من و بابایی عاشقتیم ، خیلی دوست داریم خیلی، اونقدر که نمی تونی تصور کنی...

تو با قدم های کوچولوت یه دنیا نور و شادی و امید به زندگیمون آوردی ...

وقتی تو اومدی دنیا واسمون رنگ دیگه ای گرفت. همه چیز زیبا شد.اون موقع بود که با تمام قلبم لبخند زندگی و حس کردم... تو بالاترین موهبتی هستی که خدا تا این لحظه به من وبابایی عطا کرده...

پسر نازم از خدا می خوام به حق این لحظه که بغض گلومو گرفته هر مامان و بابایی که منتظر نی نی هستن به زودی زود دعاشون مستجاب شه و پدر و مادر شن و طعم شیرین بچه دار شدن و بچشن ...الهی آمین...

و از خدای مهربون می خوام که به من و بابایی کمک کنه بتونیم اون طوری که شایسته ست تو رو تربیت کنیم و از این آزمایش سخت سر بلند بیرون بیاییم ...الهی آمین...

گل نازم ۲۱ ماهگیت مبارررررررررک...

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دوست
23 فروردین 90 12:58
انشا اله سايه شما و پدرش هميشه روي سر آرمين كوچولو باشه و 200 سال عمر كنه .


ممنونم دوست مهربونم...

داییییی بنی جون
23 فروردین 90 23:50
سلاممممممممممممممم کشته منو ارمین با اون عکس با کلاهش.امیدوارم همون جوری که ارزو کردید در کنارش بهترین روزها رو سپری کنید و یاد این خاطرات همیشه با شما بمونه و در کنار هم شاد و سلامت باشید مرسی از اینکه به وبلاگ بنی سر زدید همیشه از این کارا کنید خوشحال میشیم.


ممنونم دایی مهربون ...چشم حتما

مامان غزل
24 فروردین 90 11:36
ماشالله چه گل پسله نازی داری
ممنون که به ما سرزدی بازم بیاین خوشحال میشیم
راستی من شما رو اضاف کردم به لینک دوستان البته با اجازه!!!!!


ممنونم عزیزم خوشحال شدمممم بوووووووس...

مامان فرشته
24 فروردین 90 16:10
سلام عزیز دلم مبارکههههههههه
بوسسسسسسس
ان شاا... سایه پدر و مادرش همیشه بالای سر این خوشگلمون باشه

مرسی خاله ی مهربون....بووووووس

نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 2:14
ایشالا شاد سالم سر حال خوش بخت زیر سایه پدر و مادر سرافراز باشه